Isabelle Iacob și Farmaciile Help Net, De la un proiect de școală la un business de 122 milioane de euro
Pornind ca proiect de absolvire a unui Program de Executive MBA al lui Isabelle Iacob, Farmaciile Help Net au fost înființate în 1998. Mai întâi pe hârtie și apoi o primă farmacie se deschide la Timișoara, marcând începutul poveștii Farmaciilor Help Net, proiect realizat de o mână de oameni, o echipă mică, însă cu așteptări enorme și o hotărâre de fier.
Cu dedicație, efort, angajament și multă pasiune, acea farmacie s-a dezvoltat, ajungând astăzi una dintre cele mai mari rețele de farmacii din România cu peste 200 de unități și 1500 de angajați. Anul trecut, Help Net a ajuns la o cifră de afaceri de 122 milioane de euro datorită unui număr mai mare de clienţi atins atât prin programele de loialitate desfăşurate de Farmaciile Help Net, cât şi prin dezvoltarea continuă a portofoliului de produse.
Încă de la început mi-am dorit ca business-ul Help Net să fie unul trainic, solid, să ne bazam pe un brand puternic și consider că în ultimii 18 ani am reușit acest lucru.
Misiunea Help Net este aceea de a oferi românilor cele mai bune soluții și competențe profesionale pentru sănătatea și starea lor de bine. Viziunea noastră este de a depăși așteptările pacienților, oferindu-le mai mult decât produse din farmacie și un tratament special, bazat pe empatie și încredere.
În fiecare an compania a reușit să crească datorită expansiunii de lanţ, ascensiunii brandului, eficienţei operaţionale, investiţiei în resursele umane şi unei dezvoltări continue a portofoliului de produse. Fiecare realizare a companiei este apreciată ca un rezultat direct al tuturor eforturilor de echipă.
Reţeaua Help Net a pornit în 2014 un proces complex de rebranding, care s-a încheiat în primele luni din 2015. Un brand urban şi modern precum Help Net ajunsese la o maturitate la care necesita o nouă abordare stilistică şi execuţională a identităţii sale vizuale. Acest rebranding a întărit caracterul onest şi de încredere al brandului, arătând deschiderea şi "helpfulness-ul" de care dă dovada, fiind empatic şi protector.
Help Net a căutat întotdeauna să inoveze: de la primul Card de Fidelitate din sistemul farmaceutic românesc în 1998 și Universitatea Corporatistă Help Net - primul concept de instruire continuă din retail-ul farmaceutic în 2007, la Fundația Help Net, care este cel mai tânăr proiect al nostru. Inițiat în 2012, acesta își dorește să producă efecte sustenabile pe termen lung prin parteneriate și donații permanente către asociații, centre, fundații și alte proiecte dedicate în mod special educației copiilor ce provin din medii defavorizate.
Cred cu tărie că trebuie să ne îmbunătățim și să ne autodepășim în permanență. În fiecare zi încerc să fac lucrurile diferit, dintr-o perspectivă pe care nu am mai încercat-o. Fac parte dintr-o companie dinamică, în căutare continuă de inovație, formată din profesioniști dornici de a face mereu lucruri noi pentru a consolida spiritul Help Net și viitorul farmaciilor noastre în România.