Artesana. Arta lactatelor naturale si sanatoase.

Campania #Diagnostic85

Alina si Daniel Donici, fondatorii brandului Artesana, au participat la campania umanitara #Diagnostic85, campanie organizata de ‘La primul bebe’.

Cei doi fondatori, pe post de ghizi, au pus umarul la aceasta campanie si au licitat un tur complet al fabricii, transport, cazare și, la final, un coș cu produse Artesana, pentru 3 mămici si copiii lor.

Fabrica Artesana a fost astfel gazda unui tur în care oaspetii au putut vedea cum se prepară iaurturile preferate ale copiilor, principii urmate in fabricarea acestora și ce însuflețește echipa Artesana.

Oaspeții Artesana au vizitat si o ferma de 60 de animale situata la 20 de km de Tecuci, ferma administrata cu dedicatie de o familie cu doi copii.

"Pe lângă dificultăţile legate de alimentaţia copiilor, trebuie să fim foarte atenţi la educaţia lor, trebuie să îi educăm cu bun simţ şi să îi învăţăm să citeasca etichetele, sa se descurce singuri, pentru că nu ştim ce se va întâmpla în viitor.“ Alina Donici

AMA Design. Singura echipă de arhitecți din România specializată exclusiv în office design

AMA Design este singura echipă de arhitecți din România specializată exclusiv în office design. Cu un portofoliu impresionant de peste 200 de proiecte creative realizate pe parcursul a 20 ani și cu know-how unic în strategii de organizare a spațiului de lucru, este cu siguranță cea mai experimentată companie de arhitectură pentru proiecte de amenajări de birouri.

Fiecare proiect are identitatea lui, exprimând valorile și cultura fiecărei companii. În același timp, toate proiectele au un numitor comun care definește semnătura acestei echipe: curajul de a utiliza culoarea și de a asocia texturi, finisaje și sisteme de iluminare cu design unicat cu scopul de a creea un mediu de lucru stimulant. “Ne place să construim spații de lucru în care oamenii se simt inspirați și susținuți să lucreze eficient împreună” spune Anda Manu, Leading Architect și fondator al AMA Design.

Serviciile AMA Design acoperă toate fazele procesului de amenajare, reamenajare sau relocare a birourilor unei companii, de la testul de fit-out, conceptul de design, proiectul de execuție până la consultanță și implementarea acestuia.

Este o echipă de arhitecți creativă și experimentată în proiecte diverse dar mai ales în proiecte de mari dimensiuni ale unora dintre cele mai puternice corporații din lume. Printre proiectele lor curente se numară birourile ING Bank, Raiffeisen Bank, Electronic Arts, Renault, Orange, Lidl, Huawei, Finastra și multe altele, însumând peste 1,3 milioane de metri pătrati amenajați. Ca să crezi trebuie să vezi, ca să simți trebuie să lucrezi cu ei!

Intermedicas. Second Opinion. World Class Doctors

Introdus pe piața din România în 2013, conceptul de Second Opinion s-a dezvoltat în realitate prin prima clinica specializată, la momentul intrării Anei Maria Marian în acționariatul Intermedicas.

Din poziția de Managing Partner, a căutat o soluție prin care pacientul român să nu se mai simtă legat de sistemul local de sănătate, fie el privat sau de stat. „Oamenii sunt obișnuiți să-și caute simptomele pe Google, își întreabă rudele sau prietenii care este cel mai bun endocrinolog sau cel mai bun oncolog. Și, bineînțeles, primesc informații neoficiale și nevalidate medical“, explică Ana Maria Marian. Iar în acest spațiu incert intervine Intermedicas, care pune în legătură pacientul cu medicul cel mai potrivit pentru el, indiferent că se află în România, în Germania sau în Statele Unite.

În România, peste 50.000 de decese sunt înregistrate anual din cauza cancerului și mai puțin de 1% solicită second opinion. De aceea, prin serviciul de Second Opinion și prin comisia Tumor Board ne dorim să aplicăm și în România practici medicale de succes din afară, care pot crește semnificativ rata de supraviețuire a pacienților și totodată să încurajăm colaborările interdisciplinare pentru cazurile complicate.

Intermedicas rezolvă anual aproximativ 300 de cazuri de Second Opinion, cele mai solicitate specialități fiind oncologia, endocrinologia, ortopedia, cardiologia și ginecologia. Echipa medicală care oferă servicii de Second Opinion în cadrul clinicii este formată dintr-o rețea de peste 500 de specialiști, dintre care aproximativ 100 din România și restul din afara țării. Peste 70% dintre pacienții care au apelat la serviciile Intermedicas au beneficiat de o abordare medicală diferită față de cea propusă inițial.

Un studiu recent realizat de clinica Intermedicas arată că 87% dintre pacienți apelează la internet ca sursă pentru a doua opinie, iar 89% dintre pacienți susțin că nu apelează la second opinion din respect sau frică pentru medicul care a dat primul diagnostic. In acest context Intermedicas isi asuma rolul de promotor al conceptului de second opinion si educarea pacientilor romani de a apela la o a doua opinie medicala atunci cand primesc un diagnostic ingrijorator sau exista indoieli in privinta diagnosticului sau a tratamentului.

În 2017, o data cu intrarea Dr. Wargha Enayati (initiatorul abonamentelor medicale in Romania) in actionariatul Intermedicas, a fost lansat un nou serviciu inovator - Concierge Medicine, un concept hibrid care înglobează principalele avantaje ale asigurărilor și ale abonamentelor medicale. Prin Concierge Medicine propunem un sistem perfecționat de management al pacientului, care are la bază eficientizarea traseului medical, sub coordonarea unui medic integrator.

”Din dorința de a oferi cele mai bune servicii medicale pe o piață într-o dezvoltare continuă, am considerat că prin implicarea mea in Intermedicas pot crea un sistem prin care pacientul să poată avea acces direct la cei mai buni medici, tratamente și soluții medicale. Astfel, Intermedicas a dezvoltat, în mod firesc, o retea de medici, clinici și specialități de top la dispoziția pacienților. Un serviciu unicat de Concierge Medicine, un serviciu performant de Second Opinion, o altă filozofie a actului medical, având în centru grija față de pacient”, Dr. Wargha Enayati, Președinte Intermedicas.

Acest concept inovativ are la bază simplificarea și eficientizarea experienței din cadrul clinicii, cu ajutorul unui medic integrator, care oferă suport și îndrumări pacientului, conform nevoilor sale.

Intrebata despre planurile de viitor in acest domeniu, Ana Maria ne-a declarat: "Vizualiez cu multa claritate si incredere ziua in care fiecare pacient din Romania va sti ca Second Opinon ii poate salva viata. Ziua in care vom ajunge si noi, ca in vest, sa avem clinici specializate pe Second Opinion - asa cum acum e doar Intermedicas, la care pacientul sa poata apela atunci cand are un semn de intrebare referitor la starea lui de sanatate. Cred ca este necesara o schimbare de mentalitate, atat a pacientilor cat si a medicilor, un proces de durata care a fost inceput deja de noi si care are primele rezultate.”

Eduard Geapana, 5 ani de curaj

Edy Creative este un studio specializat în crearea și administrarea de site-uri și în servicii de digital marketing. Proiectul s-a născut în 2013, din pasiunea unui tânăr antreprenor român, Eduard Geapana, pentru mediul online și crearea de identități de brand.

Într-o lume tot mai tehnologizată, modul în care o companie își clădește și promovează imaginea prin intermediul site-ului de prezentare, a paginilor de social media sau a campaniilor de marketing online face diferența dintre succes și eșec.

Acum mai bine de cinci ani, aflat la început de drum, Eduard a pornit de la o vorbă veche: “Fă ceea ce-ți place și nu vei fi nevoit să muncești o zi din viața ta!” Experiența i-a arătat că de muncit, a muncit enorm, dar toate orele petrecute creând site-uri, concepte și campanii l-au transformat în profesionistul de astăzi.

Satisfacțiile au fost pe măsura efortului și s-au concretizat în peste 30 de clienți mulțumiți care îi datorează și lui parte din reușita în afaceri! Să înveți și să îți îmbunătățești constant serviciile, să-ți asculți clientul și să-l înțelegi – acestea sunt ingredientele care s-au amestecat în proporții perfecte și au făcut ca Edy Creative să devină un nume în domeniul său.

Implicarea și pasiunea, dorința de a fi mereu mai bun și curiozitatea neobosită pentru tot ceea ce înseamnă inovație în branding, design grafic și marketing digital îl definesc pe Eduard atât în viața profesională, dar și în viața personală, pentru că una dintre marile lui reușite e transformarea unui hobby într-o carieră.

 

 

Pamela Roussos Raţiu. Raţiu Family Charitable Foundation

Pamela Rațiu este directorul executiv pentru România al Rațiu Family Charitable Foundation, organizație neguvernamentală înregistrată în Marea Britanie. Pamela are 30 de ani de experiență în management internațional, atât în sectorul public cât și în cel privat, fiind un susținător al dezvoltării organizațiilor non-profit în Transilvania.

Pamela Roussos Rațiu s-a născut în Los Angeles California în 1948, ca fiică a Suzzanei Parkeson și a lui George Abinet. Are origini irlandeze, belgiene, germane și chineze, mama sa lucra în domeniul managementului ospitalității, iar tatăl său era un fermier din Texas.

Industria modei a adus-o la Londra, unde a devenit unul dintre manechinele casei Hardy Aimies, lucrând în același timp pentru numeroși designeri britanici și europeni. În 1983 l-a cunoscut pe Demis Roussos cu care s-a căsătorit. Au fost împreună timp de 10 ani și au rămas prieteni buni până la moartea acestuia în 2014.

Pamela s-a alăturat Centrului Rațiu pentru Democrație în 2004, ulterior căsătoriei sale cu Indrei Rațiu, fiul cel mare al lui Ion Rațiu și Elisabeth Pilkington Rațiu. A inițiat numeroase programe ale CRD; o parte dintre acestea sunt continuate până în prezent, în special datorită contribuției pe care o au în comunitatea locală. Pamela a susținut activ parteneriatul cu think-tank-ul american Woodrow Wilson International Center for Scholars alături de care fundațiile Rațiu oferă Premiul Ion Rațiu pentru Democrație, activiștilor care luptă pentru cauza democrației în lume.

Pamela este fondatoarea Transilvania Fest, festival de cultură și mâncare care vine în sprijinul dezvoltării comunitare în Transilvania, prin turism şi comerţ. Festivalul susține meșteșugarii și productorii locali și pune într-un cadru contemporan tradițiile și folclorul local. În calitate de susținător activ al patrimoniului local, Pamela Rațiu lucrează cu administrațiile locale din regiune pentru a se asigura că producătorii și meșteșugarii primesc ajutorul și recunoașterea binemeritate. De asemenea, lucrează cu tinerii creativi pentru a crea o punte între publicul tânar și meșterii tradiționali.

Ca director executiv al Rațiu Family Charitable Foundation în Romania, Pamela a dezvoltat și implementat modele inovative de sustenabilitate pentru CRD. A încurajat educația în domeniul ospitalității pentru tinerii din Turda, propunându-le sesiuni de specializare și apoi angajare în proiectele de sustenabilitate ale CRD: cafeneaua culturală La Papion și Casa Rațiu. Cele două inițiative localizate în casa istorică a familiei oferă o bucătărie transilvăneană reinterpretată, design contemporan, evenimente culturale și atmosferă relaxată, precum și o gradină în stil britanic.

Este laureata premiului Femeia Anului a Revistei Avantaje în 2007, fiind medaliată în 2011 de Majestatea Sa Regele Mihai I al României pentru loialitatea și munca sa în România. Este membru al Consiliului Director al Centrului Rațiu pentru Democrație, președinte al Consiliului Director al Rațiu Foundation USA, visiting Fellow al Oxford Brookes și Oxford Cultural Collective.

Situată în centrul istoric al orașului Turda, Casa Rațiu este o reședință istorică de familie, casa uneia dintre cele mai cunoscute familii din regiune. Este un serviciu de tip bed and breakfast, conceput pentru un public rafinat ca o inițiativă de sustenabilitate, pentru CRD. Camerele poartă numele membrilor familiei, fiecare cu propria poveste, care se vede și în designul individual, completat de numeroase fotografii și documente de familie.

Istoria locului începe cu o poveste de dragoste: Augustin Rațiu a dorit să-i ofere tatălui său Nicolae, preot în Petreștii de Jos, casa din Turda unde acesta s-a îndrăgostit de mama sa, Ludovica. Pentru a marca acest moment un al doilea spațiu de cazare - Moara Gaia - va fi deschis în vechea rezidență a acesteia.