Biju Products. O parte din sufletul bijutierului rămâne imprimată în fiecare creaţie a sa

Compania Biju Products a fost înființată în 1994 de către familia Soós. Tatăl, fondatorul companiei, a început să lucreze de la o vârstă fragedă în breasla bijutierilor, devenind rapid un profesionist în această meserie, astfel punând bazele a ceea ce avea să devină peste ani afacerea familiei. În 2001 i se alătură și cei doi fii, dezvoltând împreună micul atelier al familiei.

De peste 27 de ani, atelierul din centrul Brașovului a dat naștere multor bijuterii lucrate manual și oferă bucurie persoanelor care poartă obiectele create de echipa atelierului.

Se spune că o parte din sufletul bijutierului rămâne imprimată pe fiecare creație a sa. Bijuteriile create de Biju Products transmit precizia, dragostea și perfecțiunea cu care sunt lucrate aceste obiecte.

Colecțiile de inele, cercei, pandantive, brățări, inele de logodnă și verighete sunt realizate din aur de 14K sau 18K, folosind pietre semiprețioase, prețioase și diamante. Toate pietrele din bijuteriile create sunt țintuite manual de către țintuitorii  experimentați din cadrul companiei.

Colecția de verighete, simbolul iubirii și a familiei este de asemenea produsă manual. Chiar dacă gravura manuală este pe cale de dispariție, în atelierul din inima Brașovului se păstrează tradiția de a grava de mână, dând astfel o valoare sentimentală și mai mare bijuteriei purtate.

De-a lungul anilor Biju Products a avut o dezvoltare constantă și a devenit unul dintre cei mai importanti producători autohtoni de bijuterii in regim de en-gros, având clienți aproape în fiecare colț al țării.

Compania are două magazine de prezentare unde consultanții oferă tot sprijinul lor în alegerea bijuteriei potrivite, știind că alegerea unei bijuterii poate aduna istoria unei vieți. Se mai spune că diamantul dureză o veșnicie, iar bijuteria trebuie să se potrivească cu stilul persoanei care o va purta.

Compania este prezentă și online pe www.bijuproducts.ro

 

 

                                                     

Chester Time. Confort, funcționalitate și design

Experiența acumulată în peste 25 de ani de activitate a echipei ne inspiră constant să creăm artă pentru desăvârșirea confortului.

Lansat pe piața din Romania în anul 2017, brandul Chester Time a început îndrăzneț și s-a dezvoltat rapid, luând amploare în preferințele clienților și partenerilor în materie de mobila tapițată.

Confortul excepțional al creațiilor noastre este asigurat de combinația dintre design-ul modern, cel tradițional și note de inspirație clasică, împreună cu materiale de tapițerie inovative de înaltă calitate. Măiestria și talentul artizanilor noștri reușesc să înfăptuiască întotdeauna artă dintr-o piesă obișnuită de mobilier.

Mobila tapițată oferită de Chester Time deține toate atuurile necesare pentru a deveni o extensie a stilului și personalității consumatorului și urmărește satisfacerea deopotrivă a necesitaților și dorințelor acestuia, atât din punct de vedere practic, cât și estetic.

Punând laolaltă funcționalitatea și design-ul, punem în prim plan importanța confortului prin stofe și piei exclusive, extrem de plăcute la atingere și respirabile, iar forma compactă și dimensiunile optimizate ale produselor noastre oferă posibilitatea amplasării acestora în orice fel de încăpere.

Folosim materie primă de cea mai bună calitate și încercăm mereu să ne autodepășim în crearea celor mai practice și impresionante colecții pentru medii diverse.

Modelele noastre de mare succes, modernizate, precum nemuritorul Chesterfield, creativitatea latină sau liniile rectangulare ori curbele victoriene, impresionează prin atributele acestora și sunt menite să completeze și să înnobileze într-o notă elegantă întregul ambient.

La Chester Time punem accentul pe importanța confortului, funcționalitate și design. Creăm artă din orice piesă obișnuită de mobilier, pentru satisfacerea nevoilor și dorințelor clienților și partenerilor, și aducem eleganță și rafinament oricărei încăperi.

Nicolae Covaci. Fie să renască

credit foto Theodor Tudose

Se împlinesc aproape 60 de ani de existența formației Phoenix.  De-a lungul istoriei sale tumultoase, formația a suferit transformări însă de fiecare dată am păstrat stilul și mesajul. Se pare că tocmai mesajul nostru de iubitori de țară reușește să sensibilizeze sufletele fanilor noștri așa că m-am decis să duc la capăt un proiect de suflet mai vechi.

Astfel m-am decis să lansez în curând o primă carte de partituri muzicale care într-o primă etapă va conține cele mai cunoscute zece piese ale trupei. Cartea va conține elementele esențiale necesare unei interpretări corecte: linia melodică, acorduri, textele pieselor, precum și o serie de fotografii inedite menite să creeze un pod în timp și peste timp.

Listen to this episode from REACH - Romanian Excellence in Art, Culture & Heritage on Spotify. Se implinesc aproape 60 de ani de existenta formatiei Phoenix. De-a lungul istoriei sale tumultoase, formatia a suferit transformari insa de fiecare data am pastrat stilul si mesajul.

Pentru a asigura corectitudinea interpretării pieselor am adăugat un element inedit: posibilitatea de a asculta digital interpretare a melodiilor scrise pe note.

Așadar, oricine are o inimă caldă și o șiră a spinării dreaptă va avea de acum acces la un material muzical care să-i permită învățarea pieselor reprezentative ale formației Phoenix așa cum le-am compus și așa cum le interpretăm și în ziua de astăzi.

Îmi doresc ca această carte să fie doar un prim capitol din seria de cărți cu melodii Phoenix care vor apărea și care să ne ajute să nu uităm cine suntem și ce trăire muzicală vrem să insuflam copiilor noștri și generațiilor viitoare.

Nicolae Covaci, 2021

Maruca Atelier. Ionela Lupu

Cu o pasiune pentru estetică și tradiții și după o carieră în domeniul economic, în 2014, Ionela Lupu a luat calea antreprenoriatului, lansând propriul atelier de design, un business unde hainele pentru femei și fetițe, accesorizate cu jucării croșetate creează un univers atemporal, în care eleganța, tradiția și rafinamentul se împletesc perfect.

Lada de zestre a bunicii a devenit sursa de inspirație pentru business-ul care se semnează Maruca, un nume inspirat de frumoasa și excentrica prințesă Maruca Cantacuzino și, de aceea, Maruca este despre stil și despre femei sofisticate, despre piese unicat și detalii. Despre țesături fine ca: mătasea, catifeaua, tulul sau nelipsitul bumbac, despre culori și modele alese împreună. Despre cum se desenează, se croiește și se coase cu grijă și multă atenție articolul vestimentar pentru a se potrivi perfect femeii care urmează să-l poarte, despre uimirea și încântarea ei.

Maruca este și despre bucurie și jucării croșetate, simbol important în tradiția populară, și punct de referință pentru povestea Maruca și dorința Ionelei Lupu de a păstra tradițiile și de a promova o alternativă la jucăriile actuale.

Păpuși, iepurași, pisicuțe, ursuleți, șoricei și alte animăluțe prind viață în mâinile iscusite ale artizanilor pricepuți de la Maruca, care le croșetează manual din fire naturale ca bumbacul sau lâna și pe care le umplu cu SuperBall, o umplutură hipoalergenică.

Jucăriile croșetate sunt vesele, colorate și pline de viața, sunt moi și nu conțin părți care pot fi înghițite sau care pot produce copilului răni sau alte neplăceri. Pot fi ținute ușor în mâinile micuțe ale copiilor, și iși propun să devină cel mai bun prieten al copilului, să îi stimuleze imaginația și creativitatea.

Ulei cu Gust de vară grecească cu sunet de cicade. Andreea Koronios, Zaliari Olive Oil

Zaliari este o mică afacere de familie, iar numele vine de la numele livezii de măslini. Zaliari are "gust de vară cu sunet de cicade" este motto-ul nostru, dat de un prieten drag.

Soțul meu, Charalampos (Babis) Koronios, grec, are livada de măslini în Peninsula Peloponesse. Acestă livada este în familie de peste 50 ani si are în jur de 1500 măslini. După ce ne-am căsătorit, în 2018, am adus puțin ulei pentru prieteni, care l-au lăudat foarte mult. Acest lucru ne-a dat încredere și am început să mă interesez cum putem face să aducem pentru vânzare.

Am aflat între timp că această ramură, a uleiului de măsline, este cea mai falsificată din lume și că practic nu știm ce luăm din magazin.

Anul 2019 a fost un an de tatonări, de adunat informații, de plimbat pe la instituțiile statului, așa că firma a fost oficial dechisa abia în ianuarie 2020. 

Dacă mă întreba cineva acum cinci ani ceva legat de orice business, ziceam că nu mă simt în stare. Îmi era frică de eșec, îmi era frică să investesc bani și suflet și apoi să se aleagă praful. 

Eu am studiat Psihologie, deci sunt psiholog la bază, deși nu am profesat nici o zi, am lucrat 10 ani în Italia în domeniul Horeca, iar acum, pe lângă Zaliari, lucrez la o multinațională. Eu mă ocup de Zaliari după ce ajunge în sticle sau canistre, iar măslinele sunt puse la murat. 

Înainte de acest proces, adică tot ceea ce presupune ingrijitul măslinilor, udatul lor, curățatul, hrănitul (da, măslinii mănâncă) li se dau vitamine de două ori pe an, și, de asemenea, culesul și prelucratul lor, sunt în grija soțului și a socrului meu. Ei știu tot ceea ce este legat de măslini doar privindu-le frunzele. Mie mi se pare fascinant! 

Bineînțeles că eu sunt doar ochi și urechi când vorbesc despre asta și vreau să știu absolut tot, pentru simplul fapt că doresc să dau mai departe informația. 

Oamenii care ne urmăresc și care ne aleg au dreptul să știe cât mai mult din întregul process. Ei sunt motorul nostru, ei ne fac să fim mai buni, să gândim produse noi și bune pentru ei. 

In acest sens am diversificat oferta, pe partea de ulei, acum avem și ulei nefiltrat, adică cel care mai are încă pulpă de măsline în el, care este foarte foarte sănătos.  

Acest lucru se poate face doar când măslinele sunt proaspăt presate. Mai avem ulei aromatizat cu usturoi, chilli și rozmarin, mirodeniile fiind luate tot de la producătorii locali. 

Pe partea de măsline, măsline negre cu usturoi, cu chilli  și măsline verzi.  

Planurile noastre sunt să ne mărim livada, eventual să facem ulei Zaliari Bio pe un teren al soțului meu, unde mai pot fi plantați în jur de 500 de măslini.  

De asemenea, în livadă avem o căsuță pe care dorim să o renovăm și să putem primi oaspeți care vor să guste viață grecească adevărată ( spun asta pentru că nu este o zona turistică, deci totul este real, fără cosmetizări) sau oameni care vor să vadă și să participe la cules.  

Visul meu este să putem duce acolo familii cu copii bolnavi, și nu numai, care să culeagă măsline pe care să le ducem la fabrică să fie făcute ulei, pe care ei să îl ia acasă. Mi se pare o experiență de neuitat, atât pentru un adult, cât și pentru copii. 

Clienții noștri sunt în principal familii cu copii mici. Am observat că, atunci când apar copiii, ne dorim să le oferim mâncare cât mai sănătoasă și, inevitabil, ne îndreptăm dieta . Din păcate am cunoscut multe familii care au copiii bolnavi, boli grave sau tulburări de comportament. Mamele, tații, bunicii sunt niște oameni minunați, niște eroi pentru mine.  

Este atât de înduioșător și de emoționant când vezi poze cu un copil care face tratament invaziv, iar unicul aliment tolerat este pâinea cu ulei Zaliari. Este ceva de nedescris, un sentiment de drag amestecat cu tristețe, amestecat cu reală mândrie. 

Oamenii aceștia ne deschid ochii din foarte multe puncte de vedere, atât legat de business, cât și legat de viața de zi cu zi, despre ceea ce înseamnă lupta și greutățile.

Prin Zaliari am cunoscut OAMENI adevărați, cu principii și valori, oameni care ajută dezinteresat, cu o vorbă, cu un sfat, cu o recomandare, iar datorită lor am ajuns unde suntem acum.

Ei toți ne dau energie bună, care ne ajută în fiecare zi și ne stimulează să fim mai buni și să dorim să facem mai mult pentru ei.

Producem și îmbuteliem în Grecia, dar vindem în România în toată țara. Trimitem prin curier oriunde, iar comenzile le primim printr-un formular on-line.

Un alt plan pentru 2021 e să facem un magazin on-line, până atunci doritorii ne găsesc pe Instagram Zaliari Oil sau Facebook (Zaliari Olive Oil)

Ceea ce îmi doresc să se știe este că Zaliari este despre familie. Totul este făcut în familie și se adresează familiilor. Este un produs făcut cu mare, mare drag de oameni și de calitate.