Eisberg – Calitate elvețiană, lifestyle internațional, prospețime românească

Eisberg, sinonim în prezent în țara noastră cu ideea de salată modernă, are o vechime de un sfert de veac în România și de aproape jumătate de secol în Elveția, țara unde s-a născut.

Suntem un brand care apără dreptul la un stil de viață sănătos prin prospețime și diversitate și care, în Anul Centenarului, îi îndeamnă pe români să privească înainte, fără să uite ce au în spate.

Românii au o tradiție multiseculară legată de salate. Consumul de „sălăți” moldovenești, „sălături” muntenești și „șalate” ardelenești în Țările Române e atestat documentar în cronici și în primele cărți de bucate. Românii iubesc salatele, dar nu le-au dat niciodată rolul principal pe masa lor. Salata, până de curând, era pentru noi doar garnitura secundară de vegetale proaspete care însoțea, la masă, o friptură sau un grătar.

Aici intervenim noi și misiunea noastră. Cu o multitudine de produse – mixuri de salate, de legume și salate, compoziții de salate, toate gata spălate și ambalate, pe care trebuie doar să ți le asamblezi – în gamă, noi vrem să punem acest aliment în centrul dietei românești moderne.

Dacă sănătatea în bucate e scopul misiunii, garanția calității și a prospețimii reprezintă mijlocul acesteia. Suntem cei mai buni în a urmări, controla și verifica tot drumul salatei, de pe câmp în farfurie. Ne definim prin diversitate, prin calitate și prin siguranță - iar românii, cu ajutorul nostru, își redescoperă, dar și reinventează felul în care se hrănesc și-și oferă, rapid și sigur, timp pentru drumul lor înainte.

Eisberg înseamnă și povestea de succes al celor care au contribuit la creșterea continuă a acestui brand pe rafturile și în mintea și inima românului – oamenii din companie. Poate cel mai bun exemplu este cel al Nicoletei Scarlat, directoarea de vânzări, care și-a început activitatea la Eisberg în 2002 pe banda de producție și, 16 ani mai târziu, este parte integrantă a proceselor decizionale din companie, cu un rol inclusiv la nivelul grupului Bell (din care face parte Eisberg), și vectorul principal de comunicare publică al acesteia. Nicoleta este dovada vie că, prin muncă, talent, voință și ambiție, un român poate ajunge acolo unde-și dorește. Iar toate acestea sunt calități ale majorității românilor.