Sabrina Marinescu, Panacea Urban Apothecary & The FOOD Project

A studiat la Paris si New York ,dar a hotarat apoi sa se intoarca in Romania. 

De ce? Cat se poate de simplu. 

Pentru ca este “Proud to be Romanian”. 

Ghidata de dorinta de a schimba Romania, de a incuraja tinerii ce au studiat afara sa se intoarca si sa aplice toate lucrurile invatate in strainatate, in folosul tarii, a considerat ca cel mai puternic imbold este exemplul personal. Asa a aparut Panacea Urban Apothecary pe piata din Romania, un brand de produse de ingrijire a tenului formulate pe baza studiilor ce arata ca peste 50% din ceea ce se aplica pe piele, este absorbit in sange, si deci astfel, propunand o dieta a pielii 100% naturala, ce contine doar fructe, plante si legume. 

Complementar acestor produse de ingrijire a pielii, alaturi de partenerele sale, Irina Culetu si Maria Ianus, Sabrina a lansat si The FOOD Project, o noua linie de suplimente alimentare naturale, ce intregeste conceptul de “Beauty Inside Out”. 

Aceste produse Romanesti se vand deja pe piata internationala iar in comunicarea lor, sintagma “proud to be Romanian” se poate intalni cat se poate des. “Mandria de a iti putea ajuta si promova tara prin intermediul unor produse de calitate ce contin si ingrediente romanesti faimoase pentru proprietatile lor curative, este motivatia suprema pentru noi”, ne spune Sabrina.