LOTUS Chinese Therapy. Medicină tradițională chineză

Clinica LOTUS Chinese Therapy reprezintă o premieră în oferirea de soluții terapeutice alternative din Medicina tradițională chineză pentru recuperare medicală, întreținere, prevenție și revitalizare energetică, cu ajutorul uneia dintre cele mai bune echipe de terapeuți profesioniști.

Medicina tradițională chineză este reprezentată prin o gamă largă de practici medicale, unde se împărtășesc concepte comune, ce au fost elaborate în China și se bazează pe o tradiție veche de peste 2.000 de ani, incluzând diferite forme de medicină naturistă, acupunctură, masaj, exercițiu și terapie dietetică.

Echipa clinicii LOTUS Chinese Therapy este formată atât din medici chinezi, cât și din medici și specialiști români care au studiat tehnici tradiționale chinezești.

Dr. Ciprian Popescu, specialist în medicina tradiţională chineză, cu competenţă în acupunctură, Dr. Xu Huizhong, absolvent al Universităţii din Liaoning, specialist în medicina tradiţională chineză şi practică o gamă largă de terapii tradiţionale, cu peste 20 de ani de experiență, Daniel Radu, kinetoterapeut și specialist în recuperare medicală, Robert Sabin, osteopat, Oleksandr Zvirid, terapeut, Sergiu Alexandrescu, terapeut, Guo Mei, terapeut.

Anca Juncan și Cristina Lupu. Infinitum Cosmetics, dermatocosmetice românești de lux.

Rezultatul a patru ani de cercetare și testare la nivel internațional, gama dermatocosmetică creată de Anca Juncan, Doctor în Chimie, conține ingrediente de calitate, care protejează pielea, îi susțin sănătatea și o mențin tânără.

Infinitum este un concept bazat pe cercetare complexă în dezvoltarea unor formule dermato-cosmetice care conțin ingrediente active inovatoare de tip regenerant, hidratant și anti-ageing, în scopul menținerii sănătății pielii și a prevenirii îmbătrânirii acesteia. Tehnologia folosită este bazată pe îmbunătățirea unei formule cosmetice anti-ageing și pe dezvoltarea unui produs dedicat pieței cosmetice românești.

Având ca ingrediente de bază acidul hialuronic, complexul activ anti-ageing cu Aesculus Hippocastanum (Horse Chestnut), vitaminele E și A și microcapsulele cu aur de 22k, prima gamă dermatocosmetică Infinitum include Anti-Ageing Cleansing Emulsion, un demachiant anti-ageing fluid, hidratant, destinat tuturor tipurilor de ten, Cellular Regenerating Cream, o cremă pentru regenerare celulară, baza oricărui tratament anti-ageing, Golden Elixir Anti-Ageing Cream, o cremă de zi, anti-ageing, cu particule de aur, elementul prețios al primei game de produse dermatocosmetice Infinitum, și Deep Wrinkles Anti-Ageing Serum, un ser anti-ageing concentrat, care conține un complex de ingrediente active, menit să creeze un efect de regenerare imediat.

Distribuită deja la nivel național și internațional prin strategia echipei coordonate de către Cristina Lupu, prima gamă dermatocosmetică Infinitum Cosmetics se înscrie pe buna dreptate în categoria brandurilor internaționale de lux, prin rezultatele sale spectaculoase.

ŞEZI. Drumul de la arhitectură la atelierul de tâmplărie

Octavia și Lucian Loiș, arhitecți după facultate, artiști înainte, sculptori în timp, tâmplari din întâmplare, au pus bazele ŞEZI in 2014. De-a lungul Facultății de Arhitectură din Cluj au purtat admirația față de folclor și respectul pentru oamenii simpli și atât de creativi. 

Profesia le-a dat libertatea să se integreze printre cei care au creat, creează și vor crea, spre păstrarea identității naționale. Ideile lor nu au limite. Iar libertatea totală de exprimare o descoperă atunci când proiectul se transformă în realitate, datorită echipei de specialiști din atelier, Viorel Bota și Adrian Bota. 

Drumul de la arhitectură la atelierul de tâmplărie s-a deschis odată cu două scaune pentru mire și mireasă, realizate pentru un cuplu care și-au unit destinele.  Le-au denumit “ŞEZI” - șezi la casa ta, șezi pe scaun- iar de atunci așa le-a rămas numele.

Nu s-au oprit aici, au simțit imboldul de a continua. Astfel au creat o gamă largă de produse cu inspirație tradițional românească.

Cei doi arhitecți speră ca prin munca lor să contribuie la tezaurul neamului românesc.

Mauverien. Pasiunea pentru culoare și printuri

MAUVERIEN a fost creat din pasiunea pentru culoare și printuri. Piesele vestimentare și accesoriile din bumbac organic prezente în prima colecție Spring/Summer 2020 înfățișează printuri minimalist-with-a-twist, utilizând elemente de limbaj plastic precum linia și punctul.

Procesul meu de creație este adesea inspirat din natură, simboluri și arta decorativă, însă o tematică foarte dragă mie este cea marină. De altfel, multe dintre print-urile din prima colecție Mauverien au ca sursă de inspirație motto-ul – “beachlife is the good life”, precum și elementele specifice universului litoral înfățișate într-o formă stilizată.

Întregul proces de creație al print-urilor precum și procesul de imprimare pe textile are loc în micul meu studio din Tulcea – un orășel încântător care este totodată și poartă de intrare către Delta Dunării. Toate produsele Mauverien sunt pregătite manual spre a fi ulterior imprimate digital cu ajutorul echipamentului de specialitate. Pentru imprimarea pe textile, folosim cerneala eco pe bază de apă, certificată de Oeko-Tex cu Eco Passport, astfel procesul de printare este unul sustenabil, care nu este dăunător omului sau mediului înconjurător.

Majoritatea pieselor vestimentare si accesoriilor Mauverien sunt din 100% bumbac organic fabricate la cel mai înalt standard de sustenabilitate de cei mai buni producători în domeniul articolelor de bumbac. De asemenea, fiecare produs este imprimat la comandă, încercăm astfel să păstrăm un stoc limitat, pentru a evita supraproducția.

Denumirea brand-ului s-a născut dintr-un joc de cuvinte. În 2010 pornind de la numele meu și dintr-un exces de zel în care îmi imaginam cum ar fi ca într-o bună zi să construiesc ceva al meu, am adăugat un strop de “mov”, culoare venerată pe atunci de mine, și așa a rezultat MAUVERIEN. Cu alte cuvinte, putem spune că “MAUVERIEN” s-a născut cu mult timp înainte de lansarea oficială din această primăvară.

Claudia Marian, Founder & Designer Mauverien

Hardot. ‘BREAKING THE RULES’

Suntem un brand românesc de încălțăminte, născut din pasiunea pentru pantofi a designerului Dana Iuga și inițiativa de afaceri a partenerei Alina Popa.

‘BREAKING THE RULES’ este conceptul de la care marca s-a născut. 

Hardot a fost creat pentru a încălca cea mai importantă regulă în fabricarea încălțămintei.În partea din spate a încălțămintei se folosește de obicei piele sau material moale pentru confort. Noi am încălcat această regulă și am folosit metal, care are contact direct cu pielea și funcționează.

Hardot este dovada vie că puteți obține orice vă puneti in minte. Este dedicat exclusiv femeilor ambițioase, cu o atitudine care spune ‘I CAN DO IT’.