EXIMTUR. De 25 de ani explorăm lumea împreună

credit foto Dacian Groza

credit foto Dacian Groza

În anul Centenarului Marii Uniri, EXIMTUR, una dintre cele mai importante și mai de încredere companii din industria de călătorii din Romania, împlinește un sfert de secol de la înființare. 

Compania, al carei președinte-fondator este Lucia Nora Morariu, are capital integral românesc, numără în prezent peste 170 de angajati și deține o  rețea de 23 de agenții proprii și francize, în 16 orașe din țară. Sediul central este stabilit în inima Ardealului, în Cluj-Napoca. De-a lungul celor 25 de ani de activitate, EXIMTUR a devenit partenerul de călătorie a peste trei milioane de clienti și a mai mult de 2500 de companii. 

Numele companiei este o combinație din primele litere care formează conceptul  EXport și IMport de TURism. Atunci cand a gândit acest concept, Lucia Nora Morariu a avut în vedere ideea de a oferi pe piață produse turistice pentru turiști străini, respectiv ideea de export de turism, și  produse turistice complete și diverse, în țară și străinătate, pentru turiștii români. 

Activitatea companiei este astăzi  organizată în patru divizii: business travel și organizare evenimente – servicii dedicate clienților corporații, leisure travel - vacanțe și servicii turistice pentru persoane fizice , incoming- servicii turistice în România pentru turiști străini și școala de turism. 

În anul 2017, compania de călătorii EXIMTUR a aderat la rețeaua globală de travel management UNIGLOBE Travel International devenind, astfel, singura companie din România conectată la acest sistem internațional performant de management al călătoriilor cu scop de afaceri având acces la o gamă largă de soluții tehnice de ultimă generație.

EXIMTUR s-a impus pe piața de profil, devenind o referință în domeniu, datorită cultivării principiilor sănătoase și valorilor, care au luat expresia respectului și corectitudinii față de angajați, clienti, colaboratori și legile în vigoare. Studierea atentă a exigențelor clienților, parteneriatele solide cu o serie de turoperatori europeni de marcă și companii aeriene, o mare diversitate a destinațiilor și serviciilor propuse, un raport preț/calitate foarte bun pentru fiecare tip de serviciu, implicarea in proiectele comunității sunt, de asemenea, elemente care aduc credibilitate și pe care EXIMTUR le practică cu succes.

Fiind o companie de familie, una dintre principalele trăsături ale afacerii este durabilitatea.   EXIMTUR a crescut într-un ritm constant și sanatos , asigurarea stabilității financiare a companiei consituind o prioritate pentru conducere. De aceea, atunci spui EXIMTUR, vorbești, pe lângă profesionalism și promptitudine, si despre siguranța banilor plătiți în avans de turiști pentru vacanțe. O siguranță care a fost construită si dobândită în timp, ca urmare a managementului calitativ și  efortului tuturor celor care formează astăzi familia EXIMTUR.

An de an compania reinvestește o mare parte din profit și în vederea dezvoltării și susținerii proiectelor proprii. Trainingul inițial pentru noii angajați și acțiunile pentru dezvoltarea profesională continuă a membrilor echipei sunt bugetate în avans și implementate avându-se în vedere asigurarea de șanse egale pentru toți colegii. Toate acestea pentru ca beneficiarii finali, clienții, să  fie asistați permanent de consultanți de travel cu experiență, care monitorizează atent piața, pregătiți să adapteze ofertele companiei la nevoile și dorințele clienților, pentru a le oferi experiențe  inedite, memorabile, mult mai mult decât simple călătorii de afaceri sau vacanțe.

Compania de călătorii EXIMTUR este, fără îndoială,  un reper pentru industria de travel din România, și nu numai, un model de afacere inspirațional, care, prin livrarea unor servicii corecte, de calitate, adaptate permanent la nevoile comunității, îi ajută pe membrii acesteia  să-şi atingă obiectivele, să-și împlinească visele şi aspiraţiile.