Gusturi românești, Un angajament de succes

În 2009, Mega Image lansa pe piața din România unul dintre cele mai de succes brand-uri proprii, Gusturi românești, și, odată cu acesta, își asuma un angajament în direcția dezvoltării segmentului de produse specific româneşti. Acesta brand înseamnă, înainte de toate, o gamă extinsă de produse realizate după rețete tradiționale, autentice sau recunoscute pentru calitatea și expertiza fiecărei zone a țării.

Produsele Gusturi românești sunt fabricate în România, obținute după rețete ce sunt parte a culturii românești sau reprezentative pentru o anumită zonă a României, obținute în cele mai multe cazuri printr-un mod de prelucrare tradițional și fără adaosuri nespecifice rețetei autentice. Dincolo de aceste aspecte, Gusturi românești însemnă gusturi de mult uitate din categorii cât mai diverse, precum fructe și legume, lactate și brânzeturi, delicatese, carne proaspătă, panificație, produse culinare, dulciuri, produse pentru mic dejun, băuturi și artizanat.

Selecția de produse Gusturi românești se bazează pe colaborarea cu producătorii locali, atent selecționați pe baza respectării rețetelor originale şi a ingredientelor. Din acest motiv, sortimentația de produse Gusturi românești respectă și sezonalitatea locală a produselor.

Ca urmare a succesului acestui brand, în 2015, Mega Image a deschis și primele magazine Gusturi românești, un concept nou, care oferă consumatorilor o gama completă de produse aparținând acestui brand într-un cadru specific, inspirat din elemente tradiționale românești. Este mai mult decât un magazin, este o experienţă în care clienţii regăsesc cu drag produse româneşti de calitate.